tajusin eilen ostoskeskus plaza mayorin pihassa seisoessani, että tulen kotiin lentäen. plaza mayor sijaitsee malagan lentokentän vieressä, ja sen yli jylistävät isot matkustajakoneet tasaisin väliajoin. tuli todella hassu olo eilen, kun seisoin erään liikkeen edessä, ja luin hp:lta tullutta viestiä, jonka asiasisältö pääosin koski jäljellä olevien öiden lukumäärää..ja sitten samalla pään yli lentää nousemassa oleva matkustajakone. äh. mitenköhän tämänkin selittäisi.

olen huolehtinut, että lentoliput on varattuna, ja että työkaverini mia lähtee heittämään minut lentokentälle ja samoin olen huolehtinut siitä että hp on minua helsingissä vastassa. olen pohtinut myös pakkaamista, valtavan tavaramääräni mahduttamista sallittuihin rajoihin (nooot gonna happen..) ja kotiin palaamista. olen miettinyt tuliaisia ja suunnitellut, mitä haluan tehdä vielä espanjassa. silti mieleeni ei ole kertaakaan juolahtanut se, että päästäkseni kotiin minun on tosiaan matkustettava lentokoneella. hui. en ole ikinä ennen tehnyt sitä alusta loppuun yksinäni. JÄNNITTÄÄ :D